Thursday, September 20, 2012

kulit kusam?banyak parut jerawat??

Salam kepada semua..
Entri kali ni saya nak ceritakan pasal kulit..kulit..kulit...
Setiap perempuan mesti teringin untuk dapat kulit cantik,kan?
Sila baca sampai habis untuk mendapatkan petua kulit cantik..=)

Nak diceritakan,
Saya pun mengalami keadaan muka berjerawat...
terutamnya apabila tengah belajar ni,
stress dengan macam2 benda..nak kena byr tu,byr ni,assignment tu,assignment ni..
mmg stress!
bila stress,apa lagi...jerawat ni mula la nak beranak-pinak kat muka..

So,ada sorang membe ni telah memperkenalkan kpd saya tentang khasiat produk Catalyst Minyak Kelapa Dara..
Apakah yg dimaksudkan dengan Minyak Kelapa Dara?
Minyak Kelapa Dara adalah minyak kelapa yang diproses tanpa penggunaan haba atau kimia
di mana struktur asal dalamannya dapat di kekalkan seasli-aslinya.
Pakar-pakar telah membuktikan bahawa suatu kandunga yg terdapat dalam kelapa yg dipanggil lemak tepu dapt memberi pelbagai khasiat ke atas kesihatan manusia.

Khasiat Pengambilan Minyak Kelapa Dara kepada tubuh badan manusia

Melegakan pernafasan
Melawaskan pembuangan air besar dan air kecil
Meningkatkan kadar metabolisma pada seluruh sel tubuh
Mengurangkan keadaan mudah lapar
Mengurangkan kandungan lemak badan
Mengurangkan risiko sakit jantung dan darah tinggi
Mempercepatkan penggantian sel-sel mati dengan yg baru (mengembalikan keanjalan dan kelembutan kulit)

Cubalah Catalyst Minyak Kelapa Dara sekarang!
Memang sangat-sangat berkesan!
Saya amat berpuas hati menggunakannya..
Email saya di scute19@gmail.com untuk mendapatkan butiran lanjut tentang Catalyst Minyak Kelapa Dara
dan dapatkan produk yg asli daripada saya.. :)








No comments:

Post a Comment